sisällön alkuun
19.11.2017 03.07 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Excuuuse me Princess"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PaintChat!  (Luettu 41879 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cha-Cha
Vieras
« Vastaus #20 : 28.07.08 klo 22:44 »

Olen miettinyt jonkin aikaa tätä Paintchattia, että mikähän tämä lienee, ja millainen. Kuitenkin eilen(27.7.08) poiketessani Kupolissa, silmääni osui etusivulla kyltti avoimesta PaintChatista. Kurkkasinpas sinne ja ( kappas kappas) jäin siihen koukkuun , ja datasin siinä piirtäen ja kirjoitellen sen sulkeutumiseen asti. Tosin siellä liikkui semmloisia epämääräisiä sotkija huligaaneja, mutta onneksi niitä ei ollut sen enempää (8 Koitan (tottakai) ensi sunnuntainakin piipahtaa siellä.( vaikka se piipahtaminen kuitenkin venyy kai pariksikin tunniksi.)Lueskelin näitä viestejäkin tästä ja löysinkin pari käyttäjätunnusta, jotka datasivat PaintChatissa samaiseen aikaan kuin minäkin (8
tallennettu
Neere
foorumisti

kärpässieni

Profiili
« Vastaus #21 : 10.08.08 klo 21:05 »

Oikein oiva idea. Tykkään. Paitsi nyt useampana Sunnuntaina kun olen yrittänyt mennä sinne piirtämään, niin ruutu on valkoinen ja kaikki ihmettelevät että miksei voi piirtää. eli kai siinä jotain vikaa on. Mutta ei aina. Mutta vain käyttöön useampina päivinä, niin sen olla pitää.

-Kiitos ja kumarrus -Neere--
« Viimeksi muokattu: 11.08.08 klo 10:53 kirjoittanut Neere » tallennettu
Ciercy
peruskäyttäjä

OMGOZMFMGOMZOMOZM

Profiili
« Vastaus #22 : 12.08.08 klo 21:53 »

Juu, meikäläinenki sortunut käväisemään PaintChatissa pari/kolme kertaa, ja se on ollu kaikinpuolin iha positiivistä kokemusta sillon, ku kaikki on toiminu.
 Aluks ihmetytti vähä tuo Paint Login saanti, mutta nyt senki muistaa.
tallennettu
Moriga
kupoliitti

よろしく

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 17.08.08 klo 15:08 »

Ihan vain infoksi että paintchatin suhteen on tällaistakin käynyt: Kinezumin kanssa kokeiltiin ahtautua paintchattiin yhtäaikaa eri koneilta saman langattoman netin kautta, mutta sepä ei onnistunutkaan. Paintchatti ei päästänyt sisään kuin yhden kerrallaan: kun toinen oli kirjautunut sisään ja päässyt paintchattiin, se ei enää huolinut toista sisään.
tallennettu

o.O stealth-piisku O.o
Ynne
oekakien
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 17.08.08 klo 16:55 »

Ihan vain infoksi että paintchatin suhteen on tällaistakin käynyt: Kinezumin kanssa kokeiltiin ahtautua paintchattiin yhtäaikaa eri koneilta saman langattoman netin kautta, mutta sepä ei onnistunutkaan. Paintchatti ei päästänyt sisään kuin yhden kerrallaan: kun toinen oli kirjautunut sisään ja päässyt paintchattiin, se ei enää huolinut toista sisään.
Arvaisin että tuossa on vain käynyt se "tavallinen" sisäänpääsyongelma (logi ei lataa, mikään ei toimi), itse olen usein mennyt samalla koneella useammalla selainikkunalla PChattiin. Vai heittikö chatti ihan jotain kunnon virheilmoitusta?
tallennettu

| deeAa | GRAAAAGH!  Varför en banan?
Oekakivastaava | Piirtisvainoaja | MMO-olmi
Moriga
kupoliitti

よろしく

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 17.08.08 klo 20:29 »

Arvaisin että tuossa on vain käynyt se "tavallinen" sisäänpääsyongelma (logi ei lataa, mikään ei toimi), itse olen usein mennyt samalla koneella useammalla selainikkunalla PChattiin. Vai heittikö chatti ihan jotain kunnon virheilmoitusta?

Håå! Testasimme uudestaan, ja tosiaan hommahan toimii. Asioista julkisesti valittaminen kannattaa o/ vehkeet alkaa heti pelata.

Viime kokeilukerta oli niitä aivan paintchatin alkuaikoja. Siitä on nyt kai kuukauden päivät, mutta jollei muistini aivan heitä härän peppua silloin kävi niin että se antoi kirjoittaa nimimerkin (your handle) ja kun painoi "enter" niin ei vain tapahtunut mitään. Kokeilimme toisin päin ja taas se joka oli ensin kirjautunut paintchattiin ei havainnut mitään ongelmia, mutta jälkimmäisen kirjautuminen kariutui jälleen siihen ettei "enter" namikka toiminut. Virheilmoituksia ei tullut.
Joten ilmeisesti arvailit oikein.
tallennettu

o.O stealth-piisku O.o
kummitusviiksi
pollitiimi

Profiili
« Vastaus #26 : 02.09.08 klo 18:51 »

Hauskempaa, jos se olisi koko ajan auki, mutta ymmärrän, jos ei koko ajan riitä valvojia valvomaan p-chattia.

Minulla on yksi ongelma paintchatin kanssa. Kun tulen sunnuntaina p-chattiin niin siellä tulee jo viikkoja vanha piirrustus. Mistä johtuu?
tallennettu

!
Lakuta
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #27 : 02.09.08 klo 19:25 »

Jos chatti olisi alati auki, siitä alkaisi mennä se viehätys. Kuten vaikka siitä että Aku Ankka ilmestyisi joka päivä. : D
tallennettu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 07.09.08 klo 00:44 »

Kun tulen sunnuntaina p-chattiin niin siellä tulee jo viikkoja vanha piirrustus. Mistä johtuu?
Tämä on villi veikkaus, mutta voisiko johtua selaimesi välimuistista? Kokeile tyhjentää cache ennen kuin seuraavan kerran (huomenna?) lataat PaintChatin ja kirjaudut sisään.

Edit: Villi veikkaukseni meni tällä kertaa ihan pieleen.
« Viimeksi muokattu: 07.09.08 klo 14:16 kirjoittanut Miizou » tallennettu
Ynne
oekakien
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 07.09.08 klo 01:16 »

Minulla on yksi ongelma paintchatin kanssa. Kun tulen sunnuntaina p-chattiin niin siellä tulee jo viikkoja vanha piirrustus. Mistä johtuu?
Johtuu siitä, että paintchatin logi ei ole tyhjentynyt kunnolla edellisestä kerrasta. Yleensä tuossa tilanteessa auttaa vain se, että joku tekniikkapojista käy vähän ravistelemassa palvelinta.
tallennettu

| deeAa | GRAAAAGH!  Varför en banan?
Oekakivastaava | Piirtisvainoaja | MMO-olmi
Tehilla
oekakisti

Profiili
« Vastaus #30 : 15.10.08 klo 19:46 »

Kröhm....tämä saattaa tuntua typerältä kysymykseltä, mutta jos haluaa tehdä esim. badgeja badgekakilla, miten se badgepohja ladataan sille layerille? Olen tässä vain kerran onnistunut.
tallennettu

And so, I broke into the Palace
With a sponge and a rusty spanner
She said:
"Eh, I know you
And you cannot sing"
I said:
"that's nothing
You should hear me play piano"

Morrissey ♥
Lakuta
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #31 : 15.10.08 klo 19:49 »

Töntti, väärä topic. Mutta se musta rinkula tulee automaattisesti ja se on ylimmällä layerilla.
tallennettu
Maeve
foorumisti

Kiitos Fukairi ♥

Profiili
« Vastaus #32 : 15.10.08 klo 20:10 »

Paint-Chat toimii todella harvoin. Se lataa nopeasti, mutta piirrokset joko eivät tule näkyviin, tai sitten ne vaihtuvat jatkuvasti. Se ei kai toimi oikein. Jotain pitäisi tehdä, jotta jokainen saisi nauttia siitä!
tallennettu

Jee ♥
Usudas
kupoliitti

usu

Profiili
« Vastaus #33 : 24.11.08 klo 16:16 »

Olisi kiva jos paintchat olisi useammin, eilen unohdin sen ja ärsyttää, ei millään jaksaisi odottaa, kun seuraava sunnuntai jolloin pääsen koneelle on jo joulukuussa.
tallennettu
Meu
kupoliitti

~

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 24.11.08 klo 19:12 »

Paint-Chat toimii todella harvoin. Se lataa nopeasti, mutta piirrokset joko eivät tule näkyviin, tai sitten ne vaihtuvat jatkuvasti. Se ei kai toimi oikein. Jotain pitäisi tehdä, jotta jokainen saisi nauttia siitä!

Ongelma on luultavasti pikemminkin selaimessasi kuin paintchatissa.
Isäni koneella kuvat eivät ladanneet kunnolla, kun taas täällä paintchat toimii moitteettomasti.
tallennettu

:)
mintying
foorumisti

meow

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 29.11.08 klo 19:42 »

Erittäin hyvä idea tämä paintchat. Olen ollut mukana jo pari kertaa, ja kummallakaan kerralla ei toiminut. Olen samaa mieltä Maeven kanssa, jotain pitää tehdä!
tallennettu

降り積もる 雪よz88;どうか
降り続けてずっと
このままz88;全て奪い去ってよ
Prunus
peruskäyttäjä

゚ヮ゚ ୭u୭ ಌ

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 18.08.09 klo 16:47 »

Joku, jonka nimimerkkiä en muista halusi kovasti että p-chat olisi aina auki.
Minusta se on ihan hyvä että se on sunnuntaina, eikä joka päivä.
Sillä jos se olisi joka päivä, ei kupolin piirtolaudoille tulisi juuri ollenkaan kuvia.
Ja sittenhän siihen kyllästyisikin jo paljon nopeammin.
Joten minusta on ihan hyvä että p-chat on joka sunnuntai (8
Vaikka klo:21.00 pitäisi mennä sänkyyn niin olen ehkä jotain 10-20 minuuttia p-chatissa ennen nukkumaan menoa 8)

---------------------------------------------------------------------------------

Ja myös joku toinen jonka nimimerkkiä en muista, totesi että paintchat lataa nopeasti, mutta kuvat vaihtuvat jatkuvasti.
Eikö tämä johdukkin siitä että, p-chat lataa piirrettyjä kuvia kumminkin vielä?
tallennettu
Mangopiirakka
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #37 : 29.03.10 klo 16:53 »

Kaikille tiedoksi että kun menet p-chattiin, ja kuvat vaihtuvat todella nopeasti tarkoittaa sitä että se lataa. Joskus lataukseen saattaa kestää kauankin, ainakin minulla on kerran kestänyt kauan. Sen takia viikkoja vanhat kuvat näkyvät siinä, kun p-chat on ladannut, piirroksia tulee taas siihen tahtiin kun kaikki piirtävät, eikä erittäin nopeasti. Chatti kohtaan tulee myös jokin punainen teksti, mutta en tällä hetkellä muista mitä siinä lukee.

Selvensinpä vähän vain vaikka en mikään valvoja olekaan ~
tallennettu
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.028 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste