sisällön alkuun
25.9.2017 02.02 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Pulu pysäytti koko Saksan junaliikenteen"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fukairin/ Loconutin taidethread[22.1.11]  (Luettu 37850 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cloud
foorumisti

Profiili
« Vastaus #60 : 27.09.09 klo 16:26 »

Ooh, tosiaankin ihana tuo sinun ja Hanamion duetto!!~

En voinnut kuin ihailla teidän lauluääntä ja tekee mieli kuunnella uudelleenkin - heh. Niinkuin monet kehuivatkin jo; teillä on perfect lauluääni ja biisi on myös tosi kaunis. Ja totta; sun on päästävä telkkariin! Idolsiin tai ihan mikä vaan lauluohjelmaan.

Umh, kai voisin myöntää että olen vähän kade. ; D Ajattelehan; sulla on tosi kaunis ääni - samoin hanamiolla ja osaatte piirtää.

Muttamuttamutta...

Me kaikki ihkutetaan sua<3
tallennettu

°ω°
Fukairi
Vieras
« Vastaus #61 : 02.10.09 klo 19:56 »

Ooh, tosiaankin ihana tuo sinun ja Hanamion duetto!!~

En voinnut kuin ihailla teidän lauluääntä ja tekee mieli kuunnella uudelleenkin - heh. Niinkuin monet kehuivatkin jo; teillä on perfect lauluääni ja biisi on myös tosi kaunis. Ja totta; sun on päästävä telkkariin! Idolsiin tai ihan mikä vaan lauluohjelmaan.

Umh, kai voisin myöntää että olen vähän kade. ; D Ajattelehan; sulla on tosi kaunis ääni - samoin hanamiolla ja osaatte piirtää.

Muttamuttamutta...

Me kaikki ihkutetaan sua<3

Awwwww kiitos paljon : )

upsups.
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #62 : 26.03.10 klo 19:04 »

Kaikki mahollinen uppaus - uppaus.
tallennettu
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 26.03.10 klo 20:30 »

Kutsu kuultiin ja ilmestyn viivana paikalle valkealla bittiratsullani ;)

Tuo dubbi on tosi hyvä. Minussa ei todellakaan ole laulunopettajan vikaa mutta jos kukaan ei erikseen kertoisi, niin olettaisin tämän olevan alkuperäinen versio. Voisin ottaa kuunteluun vaikka piirtelyn ajaksi. Tai no soihan se nytkin.

*Replay*

Ja juu juu, vedäs suomeksi! Instrumentaaleja niistä ei tosiaan oikein tahdo löytyä mutta ainahan voi sanoittaa itse jonkun muun päälle. Mites olisi jos sovittaisit tähtirunot lauluksi? (* fanikiljuntaa*)

*Replay*

ED////   - WOHOO, improna! jesh!
Tuokin jäi päähän soimaan.

« Viimeksi muokattu: 26.03.10 klo 21:11 kirjoittanut Minizy » tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #64 : 26.03.10 klo 21:14 »

Kutsu kuultiin ja ilmestyn viivana paikalle valkealla bittiratsullani ;)

Tuo dubbi on tosi hyvä. Minussa ei todellakaan ole laulunopettajan vikaa mutta jos kukaan ei erikseen kertoisi, niin olettaisin tämän olevan alkuperäinen versio. Voisin ottaa kuunteluun vaikka piirtelyn ajaksi. Tai no soihan se nytkin.

*Replay*

Ja juu juu, vedäs suomeksi! Instrumentaaleja niistä ei tosiaan oikein tahdo löytyä mutta ainahan voi sanoittaa itse jonkun muun päälle. Mites olisi jos sovittaisit tähtirunot lauluksi? (* fanikiljuntaa*)

*Replay*

ED////   - WOHOO, improna! jesh!
Tuokin jäi päähän soimaan.

shhh ei tota pitäny sanoo 8D;;;

Kiitos <33 itekkin olen tyytyväinen niin tosi kiva että muutkin tykkää!

no nyt vedin ja iha vaa sulle bby <3333
8D

tallennettu
Efana
unissa kulkeva
kupomuumio

Kaikkien janoisten sankari

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 27.03.10 klo 00:53 »

Kuuntelin tuolta juutuubistasi laulelmuksiasi, ja heräsi sanottavaa ertyisesti Emilian Big Big Worldin versiointisi pohjalta. Olen itse laulanut kyseistä biisiä superfanityttönä ~kymmenen vuotta sitten laulutunneilla ja tehnyt täsmälleen saman virheen kuin sinäkin: Matkinut alkuperäistä laulajaa. En ole kuullut kyseistä biisiä vuosikausiin, mutta tunnistin silti omasta äänitteestäsi täsmälleen samat koukut, kuvioinnit, ohennukset ja vibratot jotka itse aikanaan apinoin pilkuntarkkaan, niin tarkasti ne olivat kohdallaan - eikä minullakaan ollut aavistustakaan miksi ja miten se kaikki olisi pitänyt tehdä; lauloin niin vain, koska luulin oppivani hyväksi laulajaksi kuulostamalla mahdollisimman samalta kuin kuuluisat hyvät laulajat. Tämä harhaluulo on se, jonka ammattitaitoiset lauluopettajat kitkevät nuorista laulajista ensimmäisenä, koska suoraan sanottuna on aivan kaameaa kuunnella esim. 15-vuotiaan heikkoäänisen suomalaisen tytön kuvittelevan voivansa laulaa kuin 30-vuotias musta nainen vain kiepsauttelemalla ääntään samalla tavalla.

Mutta sinä et missään tapauksessa ole siitä pahimmasta päästä, olen kuullut paljon paljon pahempaakin; älä siis ota kärjistyksiäni itseesi, vaikka niissä onkin oma totuutensa. Olen fransckan kanssa samaa mieltä siitä, että sinussa on potentiaalia, ja siksi olisi hienoa jos saisit mahdollisuuden käydä laulutunneilla opettelemassa ja hiomassa teknistä puolta. Ja nimenomaan ilman instrumentaalitaustaa! Jossain aiemmassa (=wanhassa) tämän ketjun viestissä sanoit, että "et oikein tykkää laulaa  ilman instrumentaaleja" - mutta pelkkien taustojen kanssa laulaminen on petollisen turvallista, koska niiden kanssa moni virhe ja heikkous jää kuulematta. Kaikki virheet täytyy kuulla, jotta niistä voi oppia. Lisäksi säestyksettä laulaminen kehittää sävelkorvaa huimasti, opit pysymään sävelessä instrumenteista riippumatta. Jos välttämättä tarvitset säestyksen, akustinen piano / kitara riittää, koska tuossa oppimisen vaiheessa sinun on kuultava itseäsi mahdollisimman paljon. Ainiin, ja livenä akustisesti laulamista suosittelen myös, erilaisissa tiloissa, erilaisissa akustiikoissa: Opit laulamaan vahvemmin. Kuten joku sanoikin, mikrofoniin sopertelu on aivan liian helppoa, eikä kehitä lainkaan laulamiseen oleellisia lihaksia.

Okei, tiivistän: Haasta itsesi ulos mukavuusalueeltasi, uskalla laulaa itsesi näköisesti, hanki opettaja. Anteeksi jaarittelu, olen vain muusikko jolla on sankarikompleksi pelastaa kaikki hiomattomat timantit.
tallennettu

weightless
bare
faithless
scared
Fukairi
Vieras
« Vastaus #66 : 27.03.10 klo 08:58 »

Kuuntelin tuolta juutuubistasi laulelmuksiasi, ja heräsi sanottavaa ertyisesti Emilian Big Big Worldin versiointisi pohjalta. Olen itse laulanut kyseistä biisiä superfanityttönä ~kymmenen vuotta sitten laulutunneilla ja tehnyt täsmälleen saman virheen kuin sinäkin: Matkinut alkuperäistä laulajaa. En ole kuullut kyseistä biisiä vuosikausiin, mutta tunnistin silti omasta äänitteestäsi täsmälleen samat koukut, kuvioinnit, ohennukset ja vibratot jotka itse aikanaan apinoin pilkuntarkkaan, niin tarkasti ne olivat kohdallaan - eikä minullakaan ollut aavistustakaan miksi ja miten se kaikki olisi pitänyt tehdä; lauloin niin vain, koska luulin oppivani hyväksi laulajaksi kuulostamalla mahdollisimman samalta kuin kuuluisat hyvät laulajat. Tämä harhaluulo on se, jonka ammattitaitoiset lauluopettajat kitkevät nuorista laulajista ensimmäisenä, koska suoraan sanottuna on aivan kaameaa kuunnella esim. 15-vuotiaan heikkoäänisen suomalaisen tytön kuvittelevan voivansa laulaa kuin 30-vuotias musta nainen vain kiepsauttelemalla ääntään samalla tavalla.

Mutta sinä et missään tapauksessa ole siitä pahimmasta päästä, olen kuullut paljon paljon pahempaakin; älä siis ota kärjistyksiäni itseesi, vaikka niissä onkin oma totuutensa. Olen fransckan kanssa samaa mieltä siitä, että sinussa on potentiaalia, ja siksi olisi hienoa jos saisit mahdollisuuden käydä laulutunneilla opettelemassa ja hiomassa teknistä puolta. Ja nimenomaan ilman instrumentaalitaustaa! Jossain aiemmassa (=wanhassa) tämän ketjun viestissä sanoit, että "et oikein tykkää laulaa  ilman instrumentaaleja" - mutta pelkkien taustojen kanssa laulaminen on petollisen turvallista, koska niiden kanssa moni virhe ja heikkous jää kuulematta. Kaikki virheet täytyy kuulla, jotta niistä voi oppia. Lisäksi säestyksettä laulaminen kehittää sävelkorvaa huimasti, opit pysymään sävelessä instrumenteista riippumatta. Jos välttämättä tarvitset säestyksen, akustinen piano / kitara riittää, koska tuossa oppimisen vaiheessa sinun on kuultava itseäsi mahdollisimman paljon. Ainiin, ja livenä akustisesti laulamista suosittelen myös, erilaisissa tiloissa, erilaisissa akustiikoissa: Opit laulamaan vahvemmin. Kuten joku sanoikin, mikrofoniin sopertelu on aivan liian helppoa, eikä kehitä lainkaan laulamiseen oleellisia lihaksia.

Okei, tiivistän: Haasta itsesi ulos mukavuusalueeltasi, uskalla laulaa itsesi näköisesti, hanki opettaja. Anteeksi jaarittelu, olen vain muusikko jolla on sankarikompleksi pelastaa kaikki hiomattomat timantit.

Joo, olen huomannut tätä itsekkin :DDD esimerkiksi juuri tuossa monochromen dubissa apinoin ihan täysin alkuperäistä laulajaa ja siksi ääneni kuulostaa vähän hassulta asdf (tosin sen tein enimmäkseen harmonia/taustaääni harjoitukseksi mutta silti). Olen tosin yrittänyt tätä vähän kitkeä, joissain biiseissä se toimii ja joissain sitten ei :D

Joo, niin taisin joskus möläyttää :DD;; Se oli tosin silloin siksi koska tiesin että instrumentaali peittää vähän kaikkia pieniä mokia |DD. Nykyään kyllä laulan paljonkin ilman instrumentaaleja, mutta en viitsi uppailla niitä koska ne ovat vähän...tylsiä. Mistä taas päästään siihen että mulla on tosiaan paljon opittavaa! Loilotan välillä koulussa kavereille tai soitan jollekkin mesen kautta ja laulan digimontunnareita <33 Mutta siihen se mun livenä laulaminen loppuukin, ellei jotain sing staria lasketa!

Ajattelin yrittää löytää tieni tunneille, mutta ensin täytää ainakin tämä kesä tehdä töitä D: ehkä kesän jälkeen on sitten tarpeeksi rahaa oikheaan opettajaan!

mutta kiitos viestistä! ihanaa että joku viitsii kirjoittaa tälläisia! :)

//
ainiiiiiin! Tuo big big worldhan on se vanhempi versio. Olen laulanut sen uudestaan joskus pari viikkoa sitten, mutta en tiedä onko se yhtään parempi D:
http://www.box.net/shared/2stn5e92dr
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #67 : 22.01.11 klo 11:53 »

Lyhyt kirjotelma ilman aihetta jonka kirjotin Haamulikalle meseikkunaan :---D!

Lumisade

Hän katsoi ylös.
Ei mitään. Taivas oli harmaa, tyhjä, ja tyhjyydestä leijaili hiljalleen lunta. Mikä merkitys aineella oli, tai mistä se tuli, sitä hän ei tiennyt. Hetki sitten hänen istumapaikkansa ohi kulkenut pariskunta oli tätä siksi nimittänyt. Lunta sataa. Tyttö oli aiemmin sadetta nähnyt, mutta näiden kauniiden hiutaleiden tapa laskeutua ei hänestä muistuttanut mitenkään sadetta. Sade tuli kovaa, kasteli hänet nopeasti ja aiheutti ympäröivässä maailmassa kiireen, melkeinpä pienen kaaoksen. Lumi ei sada. Lumi laskeutuu taivaalta hitaasti ja pinoutuu yön aikana puiden oksille, puistopenkeille ja maahan, värjäten koko hänen maailmansa valkoiseksi.
Tyttö laski katseensa käsiinsä.
Taivaalta tippuvaa lunta katsoessa ei voi olla varma imeekö se sisäänsä, vai leijaileeko se maahan. Se ahdisti. Hän pystyi varmistamaan sen vasta kun näki hiutaleiden muodostavan pientä seinämäänsä hänen yksinkertaisille käsineilleen. Hän veti toisen käsineensä pois ja odotti hetken, mutta jokainen kaunis pieni kide joka hänen kämmenelleen laskeutui katosi nopeasti. Pian hänen kätensä oli kostea. Kuin sateella. Tyttö nousi ylös, putsasi lumen takistaan ja hymähti. Ehkä lumi sittenkin sataa.
Maailma on outo paikka.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.025 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste