sisällön alkuun
19.11.2017 02.59 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Masaka... ano hito?!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fukairin/ Loconutin taidethread[22.1.11]  (Luettu 38992 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fukairi
Vieras
« Vastaus #40 : 15.12.08 klo 22:33 »

Kylläää~<3 Uusimmatkin laulut ovat aivan uskomattomia, taideteoksista puhumattakaan. Tiedän olevani hirveä vinkuja, mutta voisitko laulaa 'Itsumo Itsudemo'-nimisen kipaleen? Ole kiltti (: Haluaisin kuulla sen suustasi..

Hahah, digimonista? Mähän oon jo laulanut sen joskus~
uh mutta voinhan sen yrittää vääntää usiksi tässä...huomenna aamulla niin tulee kyllä taas viehättävää : D (sry maitokahvi et saa sitä Halcalin kappaletta vielä hähä)

mutta kiitän~<3
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #41 : 23.12.08 klo 19:14 »

Hyvää joulua bump~
tallennettu
Sanun
kupoliitti

│◄◄ [►] ►►│

Profiili
« Vastaus #42 : 23.12.08 klo 19:51 »

Voi sua piti tämä tännekkin ahtaa. 8DD

Joujou
tallennettu

You may just start a chain reaction☮
Fukairi
Vieras
« Vastaus #43 : 23.12.08 klo 19:58 »

Voi sua piti tämä tännekkin ahtaa. 8DD

Joujou
ah aina <3
joujouc'monjou <3
tallennettu
Maeve
foorumisti

Kiitos Fukairi ♥

Profiili
« Vastaus #44 : 23.12.08 klo 20:48 »

Aivan ihanaa, olet laittanut sen takaisin !
Jeejee, pääsen taas kuuntelee sitä ♥♥♥ IHANAAA !

Sulla on kaunis ääni. Nyt sain laulukokeesta 8 tai joku 8½ ;<
Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)
tallennettu

Jee ♥
Caranraug
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 23.12.08 klo 23:10 »

Olitko nyt Idolsissa tänä vuonna? Mene ensi vuonna sinne, ja kerro jos pääsit telkkariin! :D Haluun nähdä sut siellääää
Aion itse mennä kahden vuoden päästä Idolsiin kiusaamaan Jonea. >3<
Mmräyh oon niin kade. :D Sulla on ihana ääni ja piirrätkin nini hyvin. Opeta muakinn *puppyface* n______n
tallennettu

ˎ͓͜٨͓ˏ Laa shay'a waqi'un moutlaq bale kouloun moumkine

http://sayuri-zumi.deviantart.com
かずみ さゆり
Fukairi
Vieras
« Vastaus #46 : 01.01.09 klo 09:54 »

joo Maeve, lauloin sen uusiksi jo aika kauan aikaa sitten : >

Yh Sayuri, emmä osaa opettaa ketään :'<
mut kiitos
tallennettu
Lakuta
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #47 : 23.03.09 klo 19:17 »

Olenkos taitamaton, vai miksi noita laululinkkejä klikatessa pääsen vain soundclickin etusivulle?
// löysin kuitenkin etsimäni muutaman mutkan kautta : )
// missäs ne laulut on? :<
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #48 : 07.04.09 klo 09:27 »

Lack: aaa sori, piti laittaa endless loven youtube linkki jo pitkän aikaa sitten :D
Kun soundclickissä accountilleni tuli jotain onkelmia niin jouduin poistamaan sen 8<

//

Laulu ja taide uppaus~ katotaan jos juutupe ois käyttäjäystävällisempi ku soundclick :P
« Viimeksi muokattu: 11.04.09 klo 18:02 kirjoittanut Fukairi » tallennettu
Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #49 : 10.04.09 klo 22:24 »

Whoooh <3 Dear you voi ku sulostuttava laulunen ;3
Pakotit mua kommaamaan ja kommasinki :P Niinkuin mesessäkin sanoin nii pari vähä epävireistä kohtaa löytyypi mut se on silti ihkuin<3
--
Myuumyuu, ne on iiihan pikkasia, ei ne haittaa eikä niitä huomaa kun sun äänestäs hurmaantuu nii helposti <3
« Viimeksi muokattu: 10.04.09 klo 22:45 kirjoittanut Jaoisoul » tallennettu
Masokistinen apsi taco
ylennetty
kupoliitti

Bella <3

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 10.04.09 klo 22:38 »

Dear You on ah niin kaunis biisi ja sulla on kaunis ääni joten lopputuloskin on nyt erittäin kaunis<3
Ja muutenki tykkään lauluäänestäs paljon~
tallennettu

Saako olla pissaa pyrstöön? on se myrkky siinäkin!
Fukairi
Vieras
« Vastaus #51 : 14.05.09 klo 22:55 »

Jaoisoul

*nokuenjaksaitebumppailla*
haha kiitos <3333
ja niin, mut mitämitä ne on nii piääääääniä 8D <3

<333333

Njeekyo:

pffff kiitos <33333 ilu2 <3

//
Uppaus kaikilla aloilla. Paitsi sarjakuvissa. Ne jumittaa <3
tallennettu
Hanamio
bitter & sweet
oekakivalvoja

Super Duper High School Neet

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 14.05.09 klo 23:01 »

Ah, sinulla on vaan niin ihana lauluääni! ♥

En keksi muuta sanottavaa ♥
tallennettu

DESPAIR
Fukairi
Vieras
« Vastaus #53 : 15.05.09 klo 16:43 »

Kiitos Hanamio <3
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #54 : 04.06.09 klo 15:49 »

Update bby
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #55 : 05.06.09 klo 20:13 »

OMG ANIMATION todellakin. Upeaa jälkeä, pystyisinpä itsekin moiseen.. Animaatioita on aika rasittavaa tehdä, mutta jos siihen jaksaa yhtään panostaa niin kyllä tulos slideshown voittaa. Ja kovin kauniin äänenkin omistat. Smägäile lisää.
Ua, kiitos kovasti <3 Ja joo, niin on 8< Aina välillä vielä oon hajamielisesti poistanut tilanpuutteen vuoksi koneelta photoshop tiedostoja ja huomannut että oho siinähän nyt meni yksi kohtaus animaatiosta :'D Siinä oli jo itku lähellä.
Ja kiitos äänenkin puolesta~<3
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #56 : 08.09.09 klo 19:28 »

Laulu ja ah taide update
tallennettu
mintying
foorumisti

meow

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 15.09.09 klo 15:21 »

Ihana tuo sinun ja Hanamion duetto:D Teillä on niin samankaltaiset lauluäänet tossa:)
tallennettu

降り積もる 雪よz88;どうか
降り続けてずっと
このままz88;全て奪い去ってよ
franskanleipa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 15.09.09 klo 17:09 »

Mun on pakko päästä sanomaan sanani tuosta laulusta koska musta sussa olis potentiaalia.

Mun korvaan kuulostaa vähän siltä että oot sillä tasolla, jos vaikka vertais piirtämiseen, että mallista onnistuu mut sit ilman mallia mennään vähän metsään. Okei, ehkä noissa fandubeissa vai mitäonkaan on jotenkin ideana kuulostaa ihan samalta kuin alkuperäinen mutta suosittelen että jos haluat kehittyä laulajana ja tulkitsijana niin ala rakentaa omaakin juttua. Ryhdy tulkitsemaan asioita omalla tavallas ja löydä omaa tyyliäs., Koska loppujenlopuks, mitä siitä kostuu jos kuulostaa vaan mustavalkokopiolta jostain toisesta. Muutenkin kaikkien jippojen ja klikkien suora kopiointi oikestaan vaan jää kehityksen tielle. Viime kaudella idolssissa oli yks mimmi josta sen kuuli täydellisesti. Kaikki rnb-poppi kiemurtelut ja korukuviot muka osattiin, mut pohja oli ihan hukassa, ja silloin koko hommasta tulee onttoa. Muutenkin kannattaa pyrkiä siihen ettei jää liiaksi kiinni yhden genren maneereihin. Ja se perustekniikka kannattaa oikeasti opetella niin että sitä ei tarvii enää ajatella! Mut vigly oli kyllä ykkössivulle kirjoittanut siitä jo niin kattavasti etten lähde siitä sen enempää sanomaan. Tää on tietenkin vaan mun subjektiivinen mielipide, mutta haluun nyt sanoa sen sulle koska mun mielestä sun äänessäs on kuitenkin potentiaalia ja toivon että kehität sitä suuntaan jos toiseen.
tallennettu

Silmä on katsojan päässä
Fukairi
Vieras
« Vastaus #59 : 15.09.09 klo 19:08 »

Ihana tuo sinun ja Hanamion duetto:D Teillä on niin samankaltaiset lauluäänet tossa:)
Kiitti : ) Ja ei ne nyt samanlaiset ole, mutta ihan hyvin blendaavat : )

Mun on pakko päästä sanomaan sanani tuosta laulusta koska musta sussa olis potentiaalia.

Mun korvaan kuulostaa vähän siltä että oot sillä tasolla, jos vaikka vertais piirtämiseen, että mallista onnistuu mut sit ilman mallia mennään vähän metsään. Okei, ehkä noissa fandubeissa vai mitäonkaan on jotenkin ideana kuulostaa ihan samalta kuin alkuperäinen mutta suosittelen että jos haluat kehittyä laulajana ja tulkitsijana niin ala rakentaa omaakin juttua. Ryhdy tulkitsemaan asioita omalla tavallas ja löydä omaa tyyliäs., Koska loppujenlopuks, mitä siitä kostuu jos kuulostaa vaan mustavalkokopiolta jostain toisesta. Muutenkin kaikkien jippojen ja klikkien suora kopiointi oikestaan vaan jää kehityksen tielle. Viime kaudella idolssissa oli yks mimmi josta sen kuuli täydellisesti. Kaikki rnb-poppi kiemurtelut ja korukuviot muka osattiin, mut pohja oli ihan hukassa, ja silloin koko hommasta tulee onttoa. Muutenkin kannattaa pyrkiä siihen ettei jää liiaksi kiinni yhden genren maneereihin. Ja se perustekniikka kannattaa oikeasti opetella niin että sitä ei tarvii enää ajatella! Mut vigly oli kyllä ykkössivulle kirjoittanut siitä jo niin kattavasti etten lähde siitä sen enempää sanomaan. Tää on tietenkin vaan mun subjektiivinen mielipide, mutta haluun nyt sanoa sen sulle koska mun mielestä sun äänessäs on kuitenkin potentiaalia ja toivon että kehität sitä suuntaan jos toiseen.

Täytyy sanoa että täyttä asiaa koko viesti. Mutta koska olen laiska näiden kirjoittamisissa niin...Kyllä :)
Tuo jiipoppailu vain jäänyt päälle mutta olen kyllä parhaani mukaan yrittänyt lauleskella muutakin, tosin se on viime aikoina ollut vain öh disney kappaleita :D Mutta voinhan minä niitäkin tänne laittaa, ne kun ei ole niin öh kawaii. Ehkä enemmän sitä "oikeaa" ääntä. Kun tulee tätä wnb imitointia harrastettua laulaessa enemmän tai vähemmän.
Mutta kiitos kommentista! Kehittyä yritän~
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.035 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste