sisällön alkuun
22.9.2017 09.14 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PetShop of Horrors manga  (Luettu 5079 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« : 06.05.08 klo 12:03 »

Rakastan tätä sarjaa. Näin ihan aluksi. Mutta haluaisin herättää kysymyksiä. Ensinäkin... Onko Count D:n isoisä oikeasti olemassakaan vai onko Count D oma isoisänsä? Mie mietin tätä koko tuon sarjan ajan, enkä vieläkään ole mielestäni saanut asiaan selkeää järkevää vastausta. Koska ainakin Count D:n isä pyörähtää tuola sarjassa. Mutta monet merkit antaisivat kuitenkin ymmärtää että... kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

Ja toinen juttu. Mitä ihmettä!!!! Mie en tajunnut sitä viimeistä osaa ja sitä lopetusta en sitten tippaakaan. Mitä? Haluaisiko joku selittää minulle jos on tajunnut siitä jotain enemmän kuin minä. Koska yhä edelleenkin voin vain tuijottaa typertyneenä sitä mangaa ja olla että "häh?"

Asiaan saattaa toki vaikuttaa se, että englannintaitoni ovat syvältä...
tallennettu

Tsukada
leipova
shabranigdo

legends never die

Profiili
« Vastaus #1 : 06.05.08 klo 13:54 »

Tiettysä. D:n vaarihan on Q-chan. En muista tarpeeksi hyvin loppua, että voisin vannoen mennä selittämään... Minusta on hauskaa, miten jokaisella D-sukupolvella vaikuttaisi olevan myös oma Leoninsa ^_^
tallennettu

"Minäkin tahdon uskoa teidän niinsanottuun ystävyyteenne." -Ankoku Dragon, Saint Seiya

"Sinä, joka uskoit tyhmään oppilaaseeni loppuun asti, olet juuri voittanut." -Hiko Seijuurou, Rurouni Kenshin
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.05.08 klo 16:26 »

Tiettysä. D:n vaarihan on Q-chan. En muista tarpeeksi hyvin loppua, että voisin vannoen mennä selittämään... Minusta on hauskaa, miten jokaisella D-sukupolvella vaikuttaisi olevan myös oma Leoninsa ^_^

Pakko olla niin... Onhan Leon sentään aika kaunis ja viisas mies. Eh? Hitsi... siitä on liian pitkään kun oon lukenut tämän. Olin selvästi unohtanut tän Q-chanin tai sitten vaan en ollut tajunnut sitä. Tyhmä minä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.017 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste